torstai 18. elokuuta 2016


                                                                        Moi kaikkille


 nyt mä sitten innoistuin blokaamisessa.. Koulu loppui ja koulus oli kivaa ja hauskaa. Mulle tuli idea alkaa blokamaan kun kattelin toisen kirjoittamia blokeja. Sit tajusi että mä alan kirjoittamaan omaa blokia. Tää on tosi kivvaa ja must tuntuu silt että et mä voin kertoo melkein kaikki tänne.Eli viime postauksessa kerroin mun lomasta mä voisin vähän niin kuin availla sitä teille. Eli mä kävin linnanmäellä, sitten mä kävin Turusa. ja olin vaan himas ja frendejen kaa.. Mun kesäloma oli ihan kiva. toivotaan että ens kesä ois tosi mahtava. Mä oon jo suunitellut vähän ens kesän suunitelmiä.. eli oisin ens kesäl 15v.. No yks ois tosi siisti. Käydä festareilla, sit särkänniemes, lappeenrannassa veljen luona. Ei oo muuta ainakaan viel... en keksi  enään mitää. Oootte rakkait <3<3<3<<3<3

  
                                                   HEIPPA

                            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti